МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ЗЗСО №281
Святошинського району м. Києва
Л. Я. Цимблал
28 серпня 2020

МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ТИМЧАСОВИЙ РЕЖИМ РОБОТИ ЗЗСО №281 В ПЕРІОД АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

Освітня модель організації освітнього процесу в період адаптивного карантину ЗЗСО №281 розроблений на підставі законодавчих та нормативних актів:

  • Постанова головного державного санітарного лікаря України №50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVAD-19).
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 28.08.2020 № 1/9-490 “Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році”
  • Наказ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ №122 від 10.07.2020 р. Щодо організації навчального процесу у закладах освіти м. Києва з 1 вересня 2020 року.
  • Наказ Міністерства освіти і науки України 12 січня 2016 року №8 Положення про Індивідуально форму здобуття загальної середньої освіти.

Створення безпечного середовища

В закладі загальної середньої освіти №281 навчається 1256 учнів в 50 класах; з них початкова ланка складає 21 клас, середня – 25 класів, старша – 4 класи.

1. У закладі освіти створена спеціальна комісія за щоденним контролем дотримання алгоритму дій, розроблених Департаментом освіти і науки (Київської міської держаної адміністрації).

2. Враховуючи чисельність здобувачів освіти, матеріально-технічне забезпечення, площу приміщень та кількість наявних входів, з метою дотримання вимог соціального дистанціювання та запобігання скупченню учасників освітнього процесу, до закладу учні заходитимуть через 4 окремі входи в різний час:

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

  • 8.00 – 8.10 – 4-і класи;
  • 8.10 – 8.20 – 3-і класи;
  • 8.20 – 8.30 – 2-і класи;
  • 8.30 – 8.40 – 1-і класи.

СЕРЕДНЯ ТА СТАРША ШКОЛА

  • 8.00 – 8.10 – класи, розміщені на 3-му поверсі;
  • 8.10 – 8.30 – класи, розміщені на 2-му поверсі;
  • 8.20 – 8.30 – класи, розміщені на 1-му поверсі.

Всі працівники закладу освіти заходитимуть через центральний вхід, біля якого знаходиться медичний пункт, в якому проводитиметься температурний скринінг педагогічного та технічного персоналу.

3. Класний керівник або класовод організовує збір учнів перед початком занять в спеціально відведеному на подвір’ї місці та організовано заходить до приміщення, наприкінці занять класний керівник (вчитель -предметник) або класовод виводить учнів з приміщення школи та передає батькам.

4. На період адаптивного карантину в закладі введено масковий режим;

  • прийом учнів здійснюється за наявності захисної маски або респіратора при вході до приміщень та запасу масок з розрахунку заміни через кожні 3 години навчання;
  • під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок обов’язкове (за вийнятком 1 – 4 класів);
  • під час навчальних занять педагоги та учні можуть знаходитись без масок;
  • під час посилення карантинних заходів вчителям рекомендовано проводити уроки в захисних екранах.

5. Рух здобувачів освіти від аудиторії до виходу, туалетів, їдальні здійснюється за розробленими та вказаними в рекреаціях маршрутах за кольорами для різних класів.

6. З метою мінімізації контактів між учнями різних класів введено технологічні перерви для прийому їжі та особистої гігієни в кожному класі за окремими графіками.

7. Питний режим забезпечується шляхом використання питної негазованої води в індивідуальних пляшках ємністю не менше 0,5 л, якими щоденно забезпечують батьки.

8. Щоденно перед початком занять проводити силами педагогічного складу опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

9. Кожен клас займає визначене приміщення без переходу до інших приміщень на уроки різних предметів.

10. Перед початком уроків проводити інструктаж за дотримання санітарних норм під час адаптивного карантину. Відповідно регламенту та протоколу розробленої інструкції та по закладу освіти розміщено інформаційні плакати.

11. Під час шкільних перерв проводити провітрювання навчальних кабінетів і вологе прибирання з використанням дезінфікуючих засобів згідно затвердженого графіку.

12. Максимально можливо впровадження парної системи проведення уроків для учнів 9 – 11 класів. Таким чином не буде єдиної системи розкладу дзвінків, кожен вчитель використовує академічну свободу, буде здійснювати освітній процес, чітко виконуючи законодавство та навантаження.

13. На методичних об’єднаннях вчителі розглядатимуть теми уроків, які можливо провести на свіжому повітрі.

ПОГОДЖЕНО на засіданні
педагогічної ради закладу освіти
(протокол №01 від 28.08.2020)

Долучайтесь до офіційних спільнот закладу